انباشته


بیش از 100 تبلیغ برای کلیک و پرداخت برای هر کلیک 0.1$ پرداخت بدونه محدودیت حتی یک سنت را میتوانید برداشت کنید.

 

پرداخت بابت هر عضو 10$ دلار وتا شش سطح پورسانت پرداخت میکنه

با بیش از 5 سال سابقه فعالیت

no-minimum.com

 

عضویت

 


no-minimum.com

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:کسب درآمد کلیکی , کسب درآمد , سایت خارجی , کلیکی , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آدرس وبسایت یا وبلاگتون عوض شده ؟ وبسایت جدیدی رو راه انداختین ولی نمی دونید چطور بازدیدکننده هاتون رو متوجه کنید ؟ دوست دارید همه ی بازدید کننده های وبسایت های قبلیتون به وب سایت جدیدتون هم بیان ؟ …

خوب کاری نداره !

شما می تونید با قرار دادن یک کد HTML و یا یه کد جاوا اسکریپت این کار رو انجام بدید . به این ترتیب که کد رو توی وبلاگ یا وبسایت قبلیتون قرار میدید و توی کد آدرس جدیدتون رو میزارید تا بازدید کننده ها به طور اتوماتیک به آدرس جدید منتقل بشن !

من دوتا کد براتون میزارم که یکی Html و دیگری JavaScript هست .  در هر دو باید آدرس وبسایت جدید خودتونو به اضافه ی مدت زمان انتقال رو وارد کنید و کد رو در وبسایت قبلیتون قرار بدید .

کد اول یک کد (تگ) اچ تی ام ال هستش و خیلی سادست :

یک تگ متا که باید اونو بین تگ های و /> قرار بدید . می تونید تگ رو که در همون اوایل کد html صفحه هست پیدا کنید و این کد رو بعد از اون بزارید . توجه کنید که آدرس وبسایت جدید خودتون رو به جای http://www.mer30.in  و مدت زمان انتقال رو هم از ۱۰ ثانیه به مقدار دلخواه تغییر بدید .

کد جاوا اسکریپت انتقال از یک وبسایت یا وبلاگ به وب سایت با وبلاگ دیگه هم به شکل زیره :

● توجه : در این کد زمان به میلی ثانیه محاسبه میشه . مثلا برای انتقال پس از ۱۰ ثانیه باید مقدار ۱۰۰۰۰ رو وارد کنید که بر حسب میلی ثانیه هست . انتقال پس از ۳ ثانیه مقدار ۳۰۰۰ . این کد رو پس از تگ میتونید قرار بدید .

:: الگوریتم عملکرد این کد هم به این صورته که اول یه تابع به نام  Go2NewUrl تعریف کردیم که کارش باز کردن یک صفحه هست . و بعد با قرار دادن یک شرط پس از مدت زمان مشخصی (در این کد ۱۰ ثانیه = ۱۰۰۰۰میلی ثانیه) تابع Go2NewUrl رو صدا میزنیم تا آدرس مورد نظر رو باز کنه .

:: تفاوت این دو کد به این شکله که کد html انتقال کاربر از یک سایت به سایت دیگه ، زمان رو پس از لود شدن کامل صفحه محاسبه میکنه . یعنی ۱۰ ثانیه پس از زمانی که صفحه ی وبسایت کاملا  بارگزاری شد انتقال صورت میگیره . ولی در کد جاوااسکریپت ، زمان ، پس از لود شدن خود کد جاوا اسکریپت شروع میشه .

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:کد انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر , طراحی سایت , کد جاوا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از روش های تبلیغ میان وبمستر های ایرانی ارسال نظر در وبلاگ ها می باشد که واقعا موثر می باشد. اگرچه این کار بدون هیچ خرجی کاملا عملی است ولی وقت زیادی را می طلبد. ولی شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با صرف وقت کمتری اقدام به انجام این کار کنید.

قابليت ارسال نظرات به وبلاگ های بروز رسانی شده 
قابليت ارسال نظرات به وبلاگ های از قبل ذخيره شده 
قابليت عبور از سيستم امنيتی سرويس های وبلاگ دهی 
قابليت ذخيره سازی ليست وبلاگ ها 
قابليت ايجاد ليست سياه برای جلوگيری از ارسال نظرات به برخی وبلاگ ها 

قابليت خواندن كد كپجا و  و ثبت اتوماتيك نظر

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1398برچسب:اسپمر وبلاگ , تبلیغات , ارسال نظر به وبلاگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نرم افزار تغییر چهره در وب کم هنگام چت

شما با استفاده از نرم افزار فوق میتوانید چهره و شخصیت خود را در وب کم به شکل افراد دیگر تغییر دهید.

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که کاش می شد هنگام چت در یاهو مسنجر طرف مقابل را گول زده و شخص مقابل ، شما را در وبکم به شکل فرد دیگر ( مثلا جنس مخالف ) ببیند .

نرم افزار را نمی توانید در هیچ کجای اینترنت پیدا کنید.

 

تغییر شخصیت به جنس و افراد مختلف

برای دریافت نرم افزار فوق به ادامه مطلب بروید.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 شهريور 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
CopyRight| 2009 , tumped.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com