انباشته


فرض کنید در شرایطی قرار گرفته‌اید که جان کسی در خطر است، حادثه‌ای ناگوار رخ داده، می‌خواهید به آتش‌نشانی اطلاع بدهید و یا به کمک فوری پلیس نیاز دارید؛ قطعأ در اولین اقدام از تلفن‌همراه خود برای تماس با مراکز مربوطه نظیر پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس استفاده میکنید. اما به هر دلیلی ممکن است این اقدام به طور طبیعی میسر نشود. هم‌اکنون قصد داریم ترفندی کاربری را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید در شرایطی مانند شرایط ذیل نیز با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید؛ در زمان‌هایی که تلفن‌همراه شما از شبکه خارج شده باشد و هیچ نوع ارتباطی بین گوشی شما و شبکه تلفن‌همراه برقرار نباشد. در زمان‌هایی که گوشی شما قفل شده و پسورد آن را به یاد نمی‌آورید. و حتی هنگامی که سیم‌کارت شما سوخته باشد و یا اصلأ سیم‌کارتی در اختیار نداشته باشید و گوشی شما بدون سیم‌کارت روشن باشد. در این موارد و کلیه موارد نظیر آن با استفاده از این ترفند می‌توانید با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , فایل , تماس اضطراری در شرایط اضطراری به وسیله موبایل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , فایل , بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از اشکالاتی که منتقدین همواره از گوشی آی‌فون می‌گرفتند، عدم امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث بود. این موضوع یکی از دلایلی بود که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به بلوتوث را از خرید این گوشی منحصر به فرد منصرف می‌کرد. اما نکته‌ای که در آی‌فون وجود دارد این است که، تکنولوژی بلوتوث در این گوشی نهفته شده است اما به دلایلی که تنها خود شرکت Apple می‌داند امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث تا پیش از این امکان‌پذیر نبود و تنها جهت استفاده از هندزفری از بلوتوث آی‌فون می‌شد استفاده نمود. اما سرانجام، پس از مدتها انتظار این MeDevil، برنامه‌نویس ایتالیایی بود که موفق شد برای اولین بار امکان ارسال کلیه فایل‌ها را از طریق آی‌فون فراهم کند. در این ترفند به معرفی نحوه نصب نسخه کامل iBluetooth بر روی آی‌فون و نحوه استفاده و تبادل فایل از طریق آن می‌پردازیم. با این ویژگی، یکی دیگر از نقص‌های آی‌فون نیز برطرف شد و مطمئن‌تر از پیش می‌توان آی‌فون را پادشاه گوشی‌های تلفن همراه جهان دانست.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , بلوتوث برای iPhone, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیستم عامل ویندوز موبایل، یکی از سیستم عامل‌های مطرح و کارآمد برای تلفن‌های همراه هوشمند (Smartphone)، کامپیوترهای جیبی (Pocket PC) و دستیارهای دیجیتالی شخصی (PDA) است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. آخرین نسخه پایدار آن نیز Windows Mobile 6.1 است که در آپریل 2008 منتشر شد. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال نمودن قابلیت ClearType را در سیستم عامل ویندوز موبایل مطرح نماییم. همانطور که میدانید ClearType تکنولوژی جهت نمایش فونت‌ها در ویندوز به شکل صاف و صیقل داده شده است که هم باعث زیبایی محیط ویندوز شده و هم به بینایی کمک میکند.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , فعال نمودن ClearType در Windows Mobile 6, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گوشی Nokia 1200 را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین اما در عین حال ماندگارترین گوشی‌های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این گوشی استفاده می‌کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز "مکالمه" برای‌شان اهمیت دارد؛ 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می‌شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد. اما این قفل را می‌توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , دور زدن قفل گوشی نوکیا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در صورتی که شما نیز از سیم کارت‌های اعتباری همراه اول استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید برای شارژ سیم کارت خود راه‌هایی نظیر خرید حضوری کارت شارژ و همچنین خرید غیر‌حضوری توسط دستگاه POS، دستگاه ATM و سایت همراه اول به نشانی mci.ir وجود دارد. اما در این ترفند قصد داریم یک راه جدید که به تازگی توسط شرکت ارتباطات سیار ایران راه‌اندازی شده است را به شما معرفی کنیم. شارژ سیم ‌کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا!

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , شارژ سیم کارت اعتباری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همان طور که می‌دانید گوشی iPhone یک گوشی لمسی است. حال فرض کنید قصد دارید در حالی که گوشی در دستانتان است از خودتان عکس بگیرید. مشخصاً مانند سایر گوشی‌ها دکمه‌ای وجود ندارد که شما پس از چرخش 180 درجه‌ای گوشی بتوانید آن را بدون نگاه کردن لمس کنید و از خودتان عکس بگیرید. در نتیجه ناچارید روبروی یک آینه قرار بگیرید یا شانسی و با آزمون و خطا آیکن عکس‌برداری را بر روی صفحه لمس کنید. اما با استفاده از ترفند ساده‌ای که برای‌تان بازگو خواهیم کرد می‌توانید بدون این دردسرها از خودتان عکس بگیرید و دریابید که افکار شرکت اپل تا کجا پیش رفته است. همچنین قصد داریم به معرفی ترفند کوچک دیگری در زمینه گرفتن عکس در آی‌فون بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید از خود صفحه نمایش گوشی عکس بگیرید. دقیقاً چیزی مشابه با عملکرد دکمه Print Screen کیبورد در کامپیوتر.

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:ترفند موبایل , فایل , ترفند گوشی appl iphone, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
CopyRight| 2009 , tumped.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com